Ah man, ik ben hier niet goed in!Ik heb nog niet vaak een blog geschreven, volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan?Maar ja, hier zijn we dan de laatste 10! Toen ik hier aan begon had ik niet durven dromen zo ver te komen! Maar wonder boven wonder kom je elke keer weer verder. Vooral ook als je voor het eerst voor echt belangrijke mensen staat te zingen.
Zoals jullie weten heb ik niet veel musical ervaring... tot mijn eigen grote spijt! Muziekaal gezien ben ik ondertussen wel 10 jaar bezig, met gitaar en 5 jaar met zang. Musical is echt nieuw en ontzettend spannend voor mij. Ik vind het zo boeiend, omdat bij musical echt het totaal plaatje belangrijk is! Je moet dus kunnen acteren, dansen, zingen en gewoon preformen!
De afgelopen paar maanden zijn we echt voorbereid op wat er gaat komen. Ik ben echt ontzettend benieuwd naar wat er gaat komen, want het was geen lekkere zomervakantie! het was heel erg zwaar maar ontzettend leuk!
Ik heb ontzettend veel zin in de liveshows aanstaande zondag!Hopelijk vinden jullie het allemaal SUPER vet!
Groetjes,
Amir
Hey Amir!
Super tof dat je door bent gedrongen tot de laatste 10! Ik wist het natuurlijk al een tijdje, maar nu alles op tv komt maakt dat alles wat je hebt meegemaakt zoveel duidelijker.
Ik wens je heel veel succes de komende weken. De supporters vanuit het Zeeuwse zullen in ieder geval alles op alles zetten om je weer verder te krijgen!
groeten,
Michiel
Amir, je bent nu al één van mijn favorieten! Je performance in de workshop met Pia was écht geweldig! Succes met alles en ik ga stemmen op je!
hey kerel,
gisteren een berichtje achtergelaten bij je en nu sta je gewoon bij de laatste tien(ik snapte er eerst helemaal niets van) Nu snap ik ook waarom je zei dat je niet echt vakantie had gehad. Geniet hier van kerel!
Groeten,
Bas
Amir,
Je bent zooo goed, dat je gewoon gaat winnen!
Het lukt je vast, We moedigen je natuurlijk allemaal goed aan!
Liefs Antoinette.
Amir!
Vanavond vol bewondering gekeken naar het de uitzending! Tof dat je door bent naar de liveshows!
Succes!
Vg,
Dylan
Amir, je bent een held. Heel veel succes en we gaan je zien ;)
Michiel B.
AMIRIEEE!
Je hebt mijn stem, dat weet je!
xx
AMIR!
ik vond het vet! en ik heb heel veel zin in zondag ik ga heel hard voor je schreeuwen daar in die studio!
Hee Amir,
Ik wist al dat je super goed was, maar dat werd vanavond weer eventjes bevestigd, super!
Heel veel succes nog met alles, je kan het!
Liefs, Malinda
Wauw amir :)
toen ik je voor t eerst hoorde zingen met je bandje in de eerste, toen had ik al kippevel
maar nu..!
of je nou wint of niet,
je bent voor ons de beste ^^
Super!
ik ben trots op je! :D
en heel de fam duimt hier voor je hoor ;)
succes met de liveshows en hoop je ooit nog es te zien ;)
liefs Marieke
Wauw Amir! Echt super om je zo bezig te zien joh (: Echt heeeeeeeel erg veel succes & ofcourse ga ik op je stemmen (:
Liefs xx
he, Liefje
ik was,ben en blijf trots op je. voor mij ben nu al een winnaar. Ik hou van je.
Liefs, mama
je bent fet goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jij moet gewoon winnen!!!!!!!!!
oh ja nog heeel veel succes!!!!!
super amir we wensen je heel veel succes en leven met jou en je familie mee tot het bittere eind, want daar zal jij zeker bij zijn. Ga ervoor en geniet ervan dit is de kans van je leven!