Anne - Jason Mraz!

Waardeer dit
  • Reacties 38

Hooooooooiii!!

Donderddoor bezoeker geplaatste afbeeldingag 2 juli hadden wij, de 2e liveshow, een ontmoeting met Jason Mraz!
Dat was zo leuk! Echt geweldig! We moesten om half 1 in Westerpark zijn, dat is in A'dam. We wisten al dat we iets leuks gingen doen, maar wat... Dat was de vraag...

Toen kregen we te horen dat we vragen in het engels moesten stellen, toen wisten we natuurlijk al dat het een buitenlander was! Spannend...

Uiteindelijk mochten we eindelijk naar de artiest toen, en toen was het dus gewoon JASON MRAZ! Super vet! Echt zo leuk! We mochten hem vragen stellen en I'm Yours met hem spelen, ik speelde gitaar! En daarna mochten wij ook gewoon een gouden plaat aan hem overhandigen! Helemaal super! Toen nog een fotootje en daarna moesten we jammer genoeg al weer weg!
Maaaaaaaaaaaaaar het was wel SUPER LEUK!

Deze foto heeft Marius met de camera van Arletta gemaakt!

• Lieve Anne,

Wat een mooie foto. Je staat zelfs naast hem!!!

Margot

• Coooowwl (hh')

• stoer!

• STOERRRRR <3

• anne ik vind een vrolijke en leuke foto om te zien ik ben zelf een echte fan van jason mraz weet jij toevallig ook waar hij woont en waar jan smit ook woont kan je mij dan alsjeblieft terugschrijven ziet jantje er in het echt zo leuk uuuuuiiiiiiiiiitttttttt hij is namelijk echt een .... ding rarara welk woord van 4 letters past voor ding nogmaals ik vind het echt tof dat je hun ontmoet heb. ik schrijf gauw weer een krabbel wil jij mijn vragen [als je dat weet] beantwoorden alvast bedankt

• Hoe heet die nieuwe singel okal weer van hem niet i' ýours maar die anderen???

• Hoe heet die nieuwe singel okal weer van hem niet i' ýours maar die anderen???

• Heey Anne!

Leuk hoor allemaal! Vooral blijven schrijven die blogs. Echt leuk om te lezen :D

xx

• Jaloers! Jason is echt supergoed en zijn liedjes zijn geweldig!

• Lonneke:D bedoel je 'make it mine' ?

• Hellu! =)

Supervet natuurlijk! Kan je ook ergens horen hoe jullie 'I'm yours' hebben gezongen? =)

Heeeel veeeel succes allemaal!

xxxx

• he! te gaaf dus! die ontmoeting met Jason Mraz!

• Jason mraz  is gewoon de beste singer/songwriter van dit moment, ik heb al z'n 13 albums gekocht. en kan 6 nummers van hem op mijn gitaar. ik wou ook naar westerpark zijn maar had pww dus kwam niet zo goed uit:).

Sander.

• OMG! Ik ben echt jaloers!

• leuk hoor anne

ik ben ook 100 % voor jou ik hoop echt dat je wint hoor

de eerszte keer toen ik jou liedje hoorde dacht ik : 'die gaat winnen "ik duim vorr je

Pagina 1 van 3 (38 items) 123