ROBIN's ANGELS ...

Dit bericht heeft 2374 reacties. De laatste reactie is gegeven op 03-12-2010 18:09 door MeloD.
Pagina 1 van 159 (2375) 1 2 3 4 5 Volgende > ... Laatste »
Sorteer berichten: Vorige Volgende
  • 02-19-2009 17:17 ROBIN's ANGELS ...

Hej allemaal !

Voor iedereen die net zoals ik groot ROBIN-fan is, is het misschien wel leuk om hier in dit topic over ons idool met elkaar te kunnen beppen !

Heb de naam ROBIN's ANGELS bedacht, maar als iemand iets leukers weet .. schroom niet dat hier neer te zetten ! Wink

door bezoeker geplaatste afbeelding

Thanks to Lisette

Officiële Robin van den Akker Fanhyve

Zegen mij met de innerlijke rust om de dingen die ik niet kan veranderen te accepteren, de moed om te veranderen wat ik kan en de wijsheid om het onderscheid te kunnen maken ...
  • 02-19-2009 18:26 Re:ROBIN's ANGELS ...

Leuk idee!!! Heb hem nog nooit ontmoet. Wel vorige week voor het eerst naar Joseph geweest en erg van hem genoten!!!

• 02-19-2009 19:04 Re:ROBIN's ANGELS ...

Lijkt me (dus) superleuk! Nou nog een paar mensen verzamelen en t komt helemaal goed :P

(Leuke foto trouwens, haha ;))

(Sanne)...Kim de mol!
  • 02-19-2009 19:07 Re:ROBIN's ANGELS ...

WHAAAAA bij deze meld hier de 1e angel!!!

en nu maar hopen dat deze topic een herkansing waard is & dat t snel op 1000 posts komt!

Want dan kan hij trots op ons zijn!!!

whihihiidoor bezoeker geplaatste afbeelding

~ Honey, i don't Rock, i Swing~

Komt wat komt, ontstaat wat ontstaat,
    Met Freeks Insiders als resultaat...

21 April Joseph!!!
    24 mei LAATSTE Tarzan
    19 juli JOSEPH in CARRE!!!
  • 02-19-2009 21:05 Re:ROBIN's ANGELS ...

Jaaaaaaaaaaaa =D

Leuk idee, dit topic! =D

• 02-19-2009 21:32 Re:ROBIN's ANGELS ...

Gaat lukken die 1000 posts :P

K ben alleen denk ik niet zo fanatiek als jullie bij freek en t offtopic.. zit met school en zo (eindexamen, huhh), maar volgende week heb k vakantie, dus dat komt goed ;)

Er zijn echt veel leuke foto's van Robin ;) T is volgensmij een uitdaging om een foto te vinden waar ie echt wanhopig slecht opstaat.. (en dan nog zal k m er wel goed op vinden staan denk ik ;))

(Sanne)...Kim de mol!
  • 02-19-2009 22:53 Re:ROBIN's ANGELS ...

Foto's vinden waar ROBIN 'lelijk' op staat zal idd erg moeilijk zijn hihihi ... het is ook zó een fotogenieke man !
    Een man kwa hoe hij in het leven staat en hoe hij met z'n vak bezig is, maar aan de andere kant toch ook nog wel een echte 'kwajongen' ! Stick out tongue, want hij kan denk ik behoorlijk 'ondeugend' zijn naast dat-ie gewoon ook heel erg grappig is ! Big Smile

Vind ROBIN mooi ... zowel van binnen als van buiten ! Een KANJER 1e klas !!!

Thanks to Lisette

Zegen mij met de innerlijke rust om de dingen die ik niet kan veranderen te accepteren, de moed om te veranderen wat ik kan en de wijsheid om het onderscheid te kunnen maken ...
  • 02-19-2009 22:57 Re:ROBIN's ANGELS ...

Gitte333:

Leuk idee!!! Heb hem nog nooit ontmoet. Wel vorige week voor het eerst naar Joseph geweest en erg van hem genoten!!!

Jammer dat je 'm niet hebt mogen ontmoeten ! Niet naar de AI/AU geweest of heb je 'm gemist doordat ze soms zo snel in de bus zitten al ?!
    Heb zelf ROBIN nu zo'n 7x (geloof ik) gezien bij AI/AU's of bij een première en ik sta op 11 april wanneer ik weer naar JOSEPH ga weer bij de AU voor 'm hoor ! Wink

Thanks to Lisette

• 02-19-2009 22:59 Re:ROBIN's ANGELS ...

ask4missmellie:

WHAAAAA bij deze meld hier de 1e angel!!!

en nu maar hopen dat deze topic een herkansing waard is & dat t snel op 1000 posts komt!

Want dan kan hij trots op ons zijn!!!

whihihiidoor bezoeker geplaatste afbeelding

Big Smile

Hé .. bekende foto ! Stick out tongue

Gezellig dat jij er ook bent en ja .. op naar die 1000 ! Big Smile

Thanks to Lisette

• 02-19-2009 23:00 Re:ROBIN's ANGELS ...

Daphne-:

Jaaaaaaaaaaaa =D

Leuk idee, dit topic! =D

De 'credits' voor dit topic gaan naar MEL die de aanzet gaf ! Wink
    Hoop dat ik je hier veel ga zien DAPHNE !

Thanks to Lisette

• 02-19-2009 23:02 Re:ROBIN's ANGELS ...

Loeske1991:

Gaat lukken die 1000 posts :P

K ben alleen denk ik niet zo fanatiek als jullie bij freek en t offtopic.. zit met school en zo (eindexamen, huhh), maar volgende week heb k vakantie, dus dat komt goed ;)

Er zijn echt veel leuke foto's van Robin ;) T is volgensmij een uitdaging om een foto te vinden waar ie echt wanhopig slecht opstaat.. (en dan nog zal k m er wel goed op vinden staan denk ik ;))

Heb je regelmatig op de andere topics over ROBIN 'gezien' dus dat gaat wel goed komen hoor Marloes ! Wink

Thanks to Lisette

• 02-19-2009 23:17 Re:ROBIN's ANGELS ...

door bezoeker geplaatste afbeeldingIK heb mezelf er maar ff afgeknipt ;)

Maare hij's leuk he?!

• 02-19-2009 23:29 Re:ROBIN's ANGELS ...

Leuke foto elisa!

Ben er weeeeeer!!!
    zijn er angels hier in de zaaaal???!

kom op, tis nog TE rustig haha
    wil ook ps'jes om mn gezichtsuitdrukkingen te kunnen uitbeelden in robin plaatjes!!!

ohh ik pak ff mn J-dvd even kijken of t me gaat lukken!!!

21 April Joseph!!!
    24 mei LAATSTE Tarzan
  • 02-19-2009 23:45 Re:ROBIN's ANGELS ...

ohh ik stel t uit tot volgende week want ben eigelijk best moe haha...

Trusten allen!!
    *heeft nu een freek plaatje in mn hoofd, maar is niet gepast hier dus post ehm niet (ja ik ben van origine een insider)*

DOEII!!
    door bezoeker geplaatste afbeelding(vind  dit ook wel een goedgekeurd 'Doeii' plaatje)
    ghihi.

21 April Joseph!!!
    24 mei LAATSTE Tarzan
  • 02-20-2009 1:32 Re:ROBIN's ANGELS ...

Ga ook weer slapen ... het is alweer half 2 ! Surprise

door bezoeker geplaatste afbeelding

Thanks to Lisette

Pagina 1 van 159 (2375) 1 2 3 4 5 Volgende > ... Laatste »