Avro Stone Age Sixties

Dit bericht heeft 5 reacties. De laatste reactie is gegeven op 02-08-2010 10:28 door soul-x.
Pagina 1 van 1 (6)
Sorteer berichten: Vorige Volgende
  • 02-03-2010 15:53 Avro Stone Age Sixties

De N79 heeft z'n laatste update wel gehad, de N95 krijgt hem op dit moment. En zo werkt de applicatie webradio nu opeens wél! En wat kom ik bij Oldies tegen? Avro Stone Age Sixties 64k. Lekkere hits uit de late jaren zestig. Mijn vraag: Wie zit er achter dit station? Is het werkelijk gelieëerd aan de omroep of is het een eerbetoon door één van ons? Verder: ik kon geen contact krijgen met Mi Amigo 192. Betekent het dat die niet meer bestaat?
    i do not want to escape from reality, i want reality to escape from me.
  • 02-06-2010 14:10 Re:Avro Stone Age Sixties

Ja ja, ik weet dat het wel eens drukker is geweest in de winkel, maar toch nog eens onder de aandacht brengen. Stel ik een ontzettend domme vraag (tsss... scherp je nou eens op Soul-X... dat weet toch ie-der-een!) of weet echt niemand het antwoord?
  • 02-07-2010 20:52 Re:Avro Stone Age Sixties

Zou het niet gewoon de Steenen 60's stream zijn. Daar wordt op een Duitse site ook naar verwezen.

Jac

• 02-07-2010 21:25 Re:Avro Stone Age Sixties

Ik heb er maar eventjes naar geluisterd, meer uit nieuwsgierigheid, want ik vrees een koninklijke telefoonrekening als ik er langer gebruik van maak. Ik hoorde 'Summernights' van Marianne Faithfull na 'Get Me Down' van Zen. Gaat er dan een lampje branden?
  • 02-08-2010 0:05 Re:Avro Stone Age Sixties

Nee, want we draaien at random, maar beide nummers staan ook op de 60's stream.

Groet,

Jac

• 02-08-2010 10:28 Re:Avro Stone Age Sixties

Okay. Domme vraag misschien, maar is die stream nog ergens anders te beluisteren? Heeft het een bijzonder doel (gehad)? Later als ik groot ben, koop ik een pc met internet en zal ik de stream nog eens verder beluisteren!
Pagina 1 van 1 (6)