FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Dit bericht heeft 90 reacties. De laatste reactie is gegeven op 05-29-2010 12:41 door Tukker1.
Pagina 2 van 7 (91) < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > ... Laatste »
Sorteer berichten: Vorige Volgende
  • 02-08-2010 16:27 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Heel veel plezier iedereen. Ik zal er ook niet zijn omdat ik in Oslo zit voor het Eurovisie Songfestival. Ik ben wel blij te horen dat er een alternatief voor de Rooie Cent is gevonden.

Groet

Ben

Groet, Ben Querido

Email in profiel

Elke zondag www.radiopolderland.nl van 17.00 uur tot 19.00 uur.
  • 02-08-2010 17:55 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Als lid geweigerd worden en op toch op het feestje komen gaat me iets te ver.

• 02-08-2010 22:37 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Hallo Ben,

Voor jou was het minder moeilijk kiezen dan Pierre Kartner gisteravond !!!

Veel plezier in Oslo.

Hartelijke groet,

Jac

• 02-08-2010 22:38 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Hallo Gerard,

Dan misschien toch naar het muzikale feestje in de Gelredome met Eric Clapton en Steve Winwood.

Groet,

Jac

• 02-08-2010 23:59 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Klopt Jac, Ik ga verder niet een uiteenzetting geven over het sha-la-li, want dat is bagger van het ergste soort. Oeps, nu deed ik het toch. Een songfestivalweek ergens in Europa beleven hangt niet af van de Nederlandse deelname, maar is een feest dat je eigenlijk niet mag missen. En voor het feest kiezen wij elke keer, en dat is nog nooit tegengevallen.  En dat we het nu moeten doen met Sieneke, die meid krijgt van ons de support in dat stadion, waar 90.000 man haar liedje zullen horen. Dan kun je wel wat stein gebruiken.

Groet, Ben Querido

Email in profiel

Elke zondag www.radiopolderland.nl van 17.00 uur tot 19.00 uur.
  • 02-09-2010 12:00 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

MaMeij:

Soms is de som van meerdere onderdelen meer dan de afzonderlijke delen (synergie: 1 + 1 + 1= 4).

Na het uiteenvallen van dit forum Crying ben ik nog op 3 fora actief: STF, GBYF en Lucas' clubje  (en met mij velen die op minstens 2 hiervan zitten).

Resultaat: veel meer tijd aan kwijt, maar toch nooit meer het oude STF-gevoel gekregen. Antisynergie dus.

Ik vind dat jammer. Ik vond die diversiteit aan muzieksmaken heel erg prettig. En de discussies eromheen ook. Daarbij doel ik zeker níet op de discussies met en van Leo. Daar ben ik nog steeds niet over heen (en dat meen ik serieus). Maar wel op de zoekvragen (wie is dit?), de Quinto's, de meningen over bepaalde groepen uit de sixties, het zoeken naar moeilijke nummers die ik zelf ook leuk bleek te vinden. Het achter de schermen mailen met mijn forumvrienden daarover. De aandacht voor zowel NL- en anderstalige covers van grote 60's-hits, oude Radio London-muziekjes en oudere US- en UK-artiesten, NL- en DE-luistermuziek was een mooie mix, die vreugde verschafte.

Door de versnippering vrees ik dat we die prachtige mix nooit meer terug zullen krijgen. Hierbij bedoel ik niets negatiefs over de afzonderlijke fora en forummers die daar zijn. Het zijn drie leuke fora met aardige forummers, anders was en bleef ik niet actief daar. Maar toch, ik mis iets ....... 

Ik sluit me bij Machtelds woorden aan v.w.b. dat oude sentiment van informatie, uitwisseling en af en toe een flinke discussie. Ik mis zelfs Erik ten B collage's en gezegdentrein. Ook t.a.v. Leo had ik een (helaas meer)haat-vriendschapverhouding...ik haakte toen ook meer af. Ook deel ik Willy's mening t.a.v. vele zaken...ik zit er af en toe tussenin...en dat voelt minder prettig. Ik zou graag weer die good old boys en girlsmuziekvriendschap terugzien....en vervolgens sukkelen we hopelijk dan allemaal langzaam weer binnen...of dat nou op het ST of GBY-forum is, het is mij om het even. Ik ben nooit op de bijeenkomsten geweest omdat ik bang was dat het tegen zou vallen en ik nu nog aan all the old fellows(girls and boys) leuke herinneringen heb. Derhalve muziekvrienden aller gezindten verenigd u en spreek over datgene dat ons bindt: music..music en nogeens music.Smile Als hier taalfouten tussenzitten dan zit daar enige opzet in....of ik weet het niet meer zo goed.Embarrassed

Muziekgroet,
    Dries
    GentlepeopleOPgmail,com
    I'm learning to fly, but I ain't got wings. What goes up must come down. The hardest part is to hit the ground.
  • 02-09-2010 17:49 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

DriesBa:
    Ik ben nooit op de bijeenkomsten geweest omdat ik bang was dat het tegen zou vallen en ik nu nog aan all the old fellows(girls and boys) leuke herinneringen heb.

Ik kan je bijna garanderen dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Vogels van zeer diverse pluimage, maar heel erg leuk en gezellig altijd.

Groet
    Machteld

Alleen grote bestanden naar het gmailadres in mijn profiel (.c --> .com), kleinere bestanden naar het andere mailadres aub.
  • 02-09-2010 19:31 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Ik zou eigenlijk niet meer reageren, want het zou mijn vermeende aversie alleen maar verhogen! Want, nogmaals, ik heb totaal niets tegen, maar ook niets op met Golden Beat Years. Natuurlijk moeten de gouden tijden van STF ver voor mijn aanmelding gezocht worden, desondanks was de sfeer in november 2008 dermate gezellig, dat ik niet binnen tien postings ben vertrokken (zoals plm. 200 andere fora). Naar mijn mening is sinds april her en der nogal pathetisch gereageerd door deez' en gene: Forummers die zich bijna verontschuldigden dat ze 'daar' ook kwamen, de hardnekkige weigering om de naam GBY uit te spreken etc. Terwijl mij meteen duidelijk leek dat GBY aan een wens voldeed, waarvoor hier geen plaats was. Die houding heeft mij, als nieuwkomer, verbitterd. Onvoorstelbaar dat een hechte groep muziekfreaks zo kan doen! In september hadden wij onze meeting en ook voor muziekvrienden. Van de mensen die min of meer definitief op GBY zijn gaan resideren, was alleen Frans aanwezig. Toen werd mij ook duidelijk dat GBY als vreedzaam georganiseerd forum door enkelen als oorlogswapen tegen het STF worden gebruikt. Dat is Willy's bedoeling nooit geweest en deze lieden zouden zich diep moeten schamen! Om de blijkbaar aangerichte wonden te doen helen, zal denk ik tijd kosten, maar ook de houding ten opzichte van beide fora mag ter discussie komen! En zo kom ik bij de wens van Dries. 'Wake up!'. STF en GBY zullen nooit meer één worden en dat kan de bedoeling niet meer zijn. Om samen verder te gaan op GBY betekent dat de STF-forummers de eventuele liefde voor muziek na pak'm beet 1975 moeten laten varen, andersom zal betekenen dat de huidige uitwisseling van muziekcollecties ingedamd moet worden. Ik weet ook dat er genoeg mensen 'er tussenin' zitten en dat is prima! Laten we dan ook op een normale manier mee omgaan.
    We are normal and we want our freedom!
  • 02-16-2010 10:33 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Muziekliefhebbers hebben nu eenmaal veel emoties en dat hoort "waarschijnlijk" bij het ontwikkelde gevoel voor muziek(let op de aanhalingstekens!). Het beheersen van die emoties gaat niet altijd even gemakkelijk en toch moeten we daarvoor ons best doen. Nu luister ik naar een geweldig band, waarvan 2 broers elkaar ook in de haren vlogen.......het nummer heet Looking out my backdoor.......Wink

Muziekgroet,
    Dries
    GentlepeopleOPgmail,com
    I'm learning to fly, but I ain't got wings. What goes up must come down. The hardest part is to hit the ground.
  • 02-16-2010 15:55 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

DriesBa:

Nu luister ik naar een geweldig band, waarvan 2 broers elkaar ook in de haren vlogen.......het nummer heet Looking out my backdoor.......Wink

Waarvan éém broertje reeds in de hemel is en de andere een jarenlange ruzie met zijn platenbaas eindelijk heeft bijgelegd waardoor alle zes reguliere platen onlangs opnieuw zijn uitgebracht.

Nu echter met bonustracks waaronder tracks van hun optreden in september 1971 vanuit het Concertgebouw in Amsterdam.

Dat was na Shocking Blue m'n tweede concert waar ik bij was.

• 02-16-2010 16:30 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Stond Tony Joe White daar in het voorprogramma?
    We are normal and we want our freedom!
  • 02-16-2010 18:04 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Yep!

• 02-17-2010 15:19 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

heyyyy Willy

ik zal ook van de partij zijn hoor de 29ste
    lijkt me heel leuk worden
    ook de chinees doe ik aan mee
    laten we hopen op mooi weer  dan kunnen we er een Beer op nemen
    dan kan Gerrit met ontblote voeten in zijn sandalen
    ons weer laten genieten van zijn mooie kleurige tenen
    die echt bij zijn kleurrijke personage hoort

en zit nu alles even na te lezen en zie dat Gerrit niet komt Sad

maar ieder zijn mening  

groet Hetty

wij willen het cultureel erfgoed
    bewaren voor het nageslacht :-)

email:hettyfloor@gmail.com

• 02-17-2010 15:41 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Hoi Hetty,

HARTSTIKKE LEUK dat je er ook de 29ste bij zult zijn Big Smile

Weet je wat....

Ik nodig je uit mijn "tafeldame" te zijn bij de Chinees, kunnen we lekker bijpraten als daarvoor geen tijd is tijdens de meeting.

Groetjes en graag tot 29 mei Big SmileBig SmileBig Smile

Willy

remarkablewilly@gmail.com

• 02-17-2010 17:19 Re:FORUM MEETING 29 MEI A.S. !!!!!

Hey OME Willy, weet Sybille daarvan?

Wink

@Gerrit-Geitebreier

Gewoon gaan want het zal er vast weer een feest der herkenning zijn!

Pagina 2 van 7 (91) < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > ... Laatste »